slots oyna Zynga’nın Birer Efsaneye Dönüşen 12 Mobil Oyunu

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Geçerli̇ Yasa

FarmVille 2 birçok kez en iyi oyun ödülünü de kazanmış bir çiftlik oyunu. Bu sınırlamalar/hariç tutmalar AEA’da ya da Brezilya’da bulunan kullanıcılar için geçerli değildir. Kayıp ve hasar, bizim karşı gelmemizin açık bir sonucu ise ya da siz ve Zynga tarafından bu Şartlar’ı kabul ettiğimiz zamanda gerçekleştiyse öngörülebilir niteliktedir. Bağlantı verilen üçüncü taraf sitelerin bizim kontrolümüz altında olmadığını ve veri toplayabileceğini ya da kişisel veya diğer bilgiler vermenizi isteyebileceğini ya da sizden otomatik olarak bilgi toplayabileceğini lütfen unutmayın. Bu tür üçüncü taraf siteleri ve hizmetleri kullandığınızda, üçüncü taraf şirket sizden bilgi ve içeriklerinize erişme izni isteyebilir .

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Amerika Birleşik Devletleri’nde bulunuyorsanız (mahalli idare davaları dışındaki) yasal işlemler, taraflar başka bir yer üzerinde karşılıklı anlaşmaya varmamışsa San Francisco, Kaliforniya’daki eyalet veya federal mahkemesine yapılmalıdır. Siz, Zynga ve Zynga Kurumsal Ailesi San Francisco, California’nın yasal çözüm yeri ve yargı mercii olduğu konusunda anlaşmaya varmışsınızdır. Amerika Birleşik Devletleri ya da Brezilya’nın dışında herhangi bir yerde bulunuyorsanız işbu Şartlar ve aramızdaki ilişki, yasal ilkelerinin çatışması dışında, İrlanda yasası tarafından yürütülecektir.

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이용약관

제1조 목적

이 약관은 (주)에어포트티에스(이하"회사"라 한다)가 운영하는 airport-ts.co.kr (이하"사이트"라 한다)에서 제공하는 문자메세지 전송 서비스(이하 "서비스"라 한다)의 이용조건 및 절차, 회사와 회원간의 권리, 의무, 기타 필요한 사항을 규정함을 목적으로 합니다.

제2조 약관의 효력 및 변경

1. 이 약관은 그 내용을 회사 사이트에 게시하여 이용회원에게 공지함으로써 효력을 발생합니다.
2. 회사는 관련법을 위배하지 않는 범위에서 이 약관을 정할 수 있으며 필요시 약관을 변경할 수 있습니다.
3. 회사가 약관을 변경할 경우에는 회사 사이트에 그 적용일자 7일 이전부터 적용일자 전일까지 공지하며, 제1항과 같은 방법으로 효력이 발생합니다.
4. 회원은 변경된 약관 사항에 동의하지 않으면 서비스 이용을 중단하고 언제든지 탈퇴할 수 있습니다. 약관의 효력발생일 이후의 계속적인 서비스 이용은 약관의 변경사항에 동의한 것으로 간주합니다.

제3조 약관의 적용

1. 이 약관에서 정하지 않은 사항은 관계법규에 의하거나, 관계법규 등에도 정함이 없는 경우 일반적인 상관례에 따릅니다.

제4조 용어의 정의

1. 이 약관에서 사용하는 용어의 정의는 다음과 같습니다.
① 회원 : 본 약관에 동의하고 서비스 이용에 필요한 사용자 아이디와 사용자 비밀번호를 부여받아 회사가 운영하는 사이트에서 서비스를 이용하는 개인을 말합니다.
② 사용자 아이디 : 회원의 식별과 회원의 서비스 이용을 위하여 회원이 지정하는 4~12자로 구성된 문자와 숫자의 조합을 말합니다.
③ 사용자 비밀번호 : 회원이 부여받은 사용자 아이디와 일치되는 회원임을 확인하고 회원의 비밀보호를 위해 정한 4~12자로 구성된 문자 또는 숫자의 조합을 말합니다.

[제2장 계약의 체결]

제5조 가입신청

1. 이용자는 회사가 정한 가입 양식에 따라 회원정보를 성실히 기입하고, 약관에 동의한다는 의사표시를 함으로서 회원가입을 신청하며 회사는 이를 회사가 정한 실명확인절차를 거쳐 회원가입을 승낙하는 것을 원칙으로 합니다.

제6조 계약의 성립

1. 서비스의 이용계약은 이용자의 가입신청과 회사의 승낙에 의하여 성립합니다.
2. 회사는 다음 다음 각호의 1에 해당하는 이용신청에 대하여 서비스 이용승낙을 유보할 수 있습니다.
① 회사의 설비에 여유가 없는 경우
② 회사가 기술상 서비스 구현이 어려울 경우
③ 기타 회사의 귀책사유로 이용승낙이 곤란한 경우
3. 회사는 다음 각호의 1에 해당하는 이용신청에 대하여는 이를 승낙하지 아니할 수 있으며 승낙후에도 사전통보없이 계약을 해지할 수 있습니다.
① 실명이 아닌 경우
② 다른 사람의 명의를 도용하여 신청한 경우
③ 이용신청시 필요내용을 허위로 기재하여 신청한 경우
④ 용자가 서비스의 정상적인 제공을 저해하거나 다른 이용자의 서비스 이용에 지장을 줄 것으로 예상되는 경우
⑤ 신용정보의 이용과 보호에 관한 법률에 의하여 신용불량자로 등록되어 있는 경우
⑥ 정보통신윤리위원회의 인터넷 서비스 불량이용자로 등록되어 있는 경우
⑦ 이용신청 요건이 미비되었거나 본인확인이 불가능할 경우
⑧ 기타 이용 신청 고객의 귀책사유로 이용승낙이 곤란한 경우

제7조 사용자 아이디 이용 및 변경 등

1. 회원가입 시 지정하는 사용자 아이디는 원칙적으로 변경이 불가능하며 제3자에게 이용하게 해서는 안됩니다.

[제3장 서비스와 관련한 각 당사자의 의무]

제8조 회사의 의무

1. 회사는 법령과 이 약관이 금지하는 행위를 하지않으며 이 약관이 정하는 바에 따라 지속적이고, 안정적으로 서비스를 제공하는데 최선을 다해야 합니다.
2. 회사는 회원이 안전하게 서비스를 이용할 수 있도록 회원의 개인정보를 보호, 관리하기 위해 필요한 조치를 취합니다.
3. 회사는 이용자로부터 제기되는 의견이나 불만이 정당하다고 인정할 경우에는 즉시 처리하여야 합니다. 다만, 즉시 처리가 곤란한 경우는 이용고객에게 그 사유를 전자우편, 전화 등으로 통보하여야 합니다.
4. 회사는 회원 개인 정보를 본인의 승낙없이 제3자에게 누설, 배포하지 않는 것을 원칙으로 합니다. 단, 다음 각 호에 해당하는 경우는 예외로 합니다.
① 전기통신기본법 등 법률의 규정에 의해 국가기관의 요구가 있는 경우
② 범죄에 대한 수사상의 목적이 있거나 정보통신윤리위원회의 요청이 있는 경우
③ 기타 관계법령에서 정한 절차에 따른 요청이 있는 경우

제9조 회원의 의무

1. 회원은 이 약관에서 규정하는 모든 사항과 서비스 이용안내 및 주의사항 등을 준수하여야 합니다.
2. 회원은 등록 양식에서 요구되는 내용들에 대해 진실되고 정확하며 현재의 사실과 일치되는 완전한 정보를 제공하고 유지합니다.
3. 회원은 자신의 ID와 비밀번호를 관리할 의무를 가지고 있으며, 그에 대한 회원의 관리 소홀로 인하여 발생하는 모든 결과에 대하여는 회원에게 책임이 있습니다.
4. 회원은 자신의 ID 및 비밀번호를 제3자에게 이용하게 해서는 안되며, ID 및 비밀번호를 도난 당하거나 제3자가 사용하고 있음을 인지한 경우에는 바로 회사에 통보하고 회사의 안내가 있는 경우에는 그에 따라야 합니다.
5. 회원은 서비스를 이용함에 있어 공공질서 또는 미풍양속을 해치는 행위, 또는 다음 각호에 해당하는 행위를 해서는 안됩니다.
① 다른 이용자의 이용 아이디를 부정 사용하는 행위
② 해킹 행위 또는 컴퓨터 바이러스의 유포행위
③ 타인의 의사에 반하여 광고성정보 등 유사한 내용을 지속적으로 전송하는 행위
④ 타인의 지적 재산권 등을 침해하는 행위
⑤ 범죄행위를 목적으로 하거나 범죄행위를 교사하는 행위
⑥ 반국가적 범죄의 수행을 목적으로 하는 행위
⑦ 선량한 풍속 또는 기타 사회질서를 해치는 행위
⑧ 서비스의 안전적인 운영이 지장을 주거나 줄 우려가 있는 일체의 행위

 

[제4장 서비스의 이용, 제한, 유의사항]

제10조 서비스의 이용

1. 서비스 이용은 회사가 회원가입을 확인한 직후부터 가능합니다.
2. 서비스 이용시간은 회사의 업무상 또는 기술상 특별한 지장이 없는 경우를 제외하고는 연중무휴(1일 24시간)를 원칙으로 합니다.
다만, 시스템의 정기점검 등 회사가 정한 날이나 시간은 그러하지 아니하며 이 경우 회사는 사전 또는 사후 이를 공지합니다.

제11조 서비스 제공의 제한 및 중지

1. 회사는 다음 각 호의 1에 해당하는 경우 서비스 제공의 일부 또는 전부를 제한하거나 중지할 수 있습니다.
① 서비스용 설비의 보수, 정기점검 또는 공사로 인한 부득이한 경우
② 전기통신사업법에 규정된 기간통신사업자가 전기통신 서비스를 중지했을 경우
③ 전시, 사변, 천재지변 또는 이에 준하는 국가비상사태가 발생하거나 발생할 우려가 있는 경우
④ 서비스 설비의 장애 또는 서비스 이용의 폭주 등으로 서비스 이용에 지장이 있는 경우
⑤ 타인의 명예를 손상시키거나 불이익을 주는 행위를 한 경우
⑥ 서비스 이용요금을 정한 기일 내에 납입하지 아니한 경우
⑦ 공공질서 및 미풍양속에 저해되는 내용을 고의로 유포시킨 경우
⑧ 수신자의 의사에 반하여 또는 동의 없이 광고성 메시지를 지속적으로 전송하는 경우

제12조 서비스 사용시 유의사항

1. 문자메세지의 전송이 집중되는 경우 전송이 지연되거나 실패할 수 있습니다. 회원은 메시지 발송 후 전송결과를 확인하여야 하며 전송결과를 확인하지 않아 발생한 불이익은 회원에게 책임이 있습니다.
2. 문자메세지의 전송성공 기준은 각 이동통신사업자의 문자메세지 전송시스템에 정상적으로 전송되는 경우로 합니다.
3. 수신자가 서비스지역 밖이거나 서비스를 이용할 수 없는 상태에서 메시지가 수신되지 않거나, 메시지 재전송 시간(12시간)을 초과하여 시스템에 의해 삭제된 메시지에 의한 손실은 회사가 책임지지 않습니다.

제13조 게시물의 저작권

1. 이용자가 서비스 페이지에 게시하거나 등록한 자료의 지적재산권은 이용자에게 귀속 됩니다. 단, 회사는 서비스 홈페이지의 게재권을 가지며 회사의 서비스 내에 한하여 이용자의 게시물을 활용할 수 있습니다.
2. 이용자는 서비스를 이용하여 얻은 정보를 가공, 판매하는 행위 등 게재된 자료를 상업적으로 이용할 수 없으며 이를 위반하여 발생하는 제반 문제에 대한 책임은 이용자에게 있습니다.
3. 회사는 이용자 게시물의 내용 검열, 검색 및 관리에 따른 일체의 손해배상 책임을 지지 아니합니다.

제14 조 요금 등의 반환

1. 회사는 요금 등의 과납 또는 오납이 있을 때에는 그 과납 또는 오납된 요금을 반환하고, 회사의 귀책사유로 발생한 경우에는 법정이율로서 적정이자를 함께 반환합니다.
2. 선납제에 한하여 이용자는 서비스를 이용하기 전 선납된 요금 등의 반환을 요청할 수 있습니다. 이러한 경우 회사는 이용자가 반환을 요청한 시점으로부터 익월 말일까지 이용자가 결제한 은행계좌로 반환요청 요금을 반환합니다.
단, 요금반환은 반환요청 금액이 최소1만원 이상인 경우에만 가능하며 요금 반환 시 소정의 수수료를 차감할 수 있습니다.
3. 핸드폰과 신용카드 결제인 경우 결제후 요금을 납부하신 후에 환불이 가능하며 미납상태에서는 환불이 불가능합니다.
4. 회사는 환불신청이유를 심사한 후, 환불신청 이유에 따라 회원에게 이용료 상당의 발송 건수를 회원의 계정에 재충전 방법으로 환불하여 드리거나 약관에 따라 산정된 금액으로 고객의 계좌에 현금입금의 방법으로 환불하여 드릴 수 있습니다.
5. 고객의 환불신청시 구매 후 이용하고 남은 발송 건수 잔액에서 재정경제부에서 고시한 [인터넷이용관련소비자피해보상]상 규정한 위약금(총이용료의 20%) 및 PG수수료, 송금비용을 공제한 이용료 잔액을 환불하여 드립니다

[제5장 손해배상 및 면책]

제15조 손해배상

1. 회사의 귀책사유로 회원이 서비스를 이용하지 못하는 경우에는 회사가 회원에게 손해를 배상합니다.
2. 손해 배상의 방법, 절차 등은 관계법령에 따릅니다.
3. 회원이 약관을 위반하거나 관계 법령을 위반하여 제3자 또는 회사에 손해가 발생할 시에는, 회원은 회사나 제3자에게 발생한 손해를 배상할 책임이 있습니다.

제16조 면책

1. 회사는 그 손해가 천재지변 또는 이에 준하는 불가항력이거나 고객의 고의 또는 과실로 인하여 발생한 경우 손해배상에 관한 책임이 면제됩니다.
2. 회사는 이용자가 게시 또는 전송한 자료의 내용에 대하여는 책임을 면합니다.
3. 회사는 무료로 제공하는 서비스에 대하여 회사의 귀책 사유로 이용자에게 서비스를 제공하지 못하는 경우 책임을 면합니다.

제17조 (분쟁조정)

1. 회사와 이용자는 개인정보에 관한 분쟁이 있을 경우 신속하고 효과적인 분쟁해결을 위하여 한국정보보호센터 내의 개인정보분쟁조정위원회에 그 처리를 의뢰할 수 있습니다.
2. 요금 등 서비스 이용으로 발생한 분쟁에 대해 소송이 제기될 경우 회사의 본사 소재지 법원을 관할법원으로 합니다.

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▶ 쿠키 설정 거부 방법

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ο 개인정보 관리책임자
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전화 : 050-6454-4869
메일 : speedpia@naver.com


ο 개인정보 관리담당자

이름 : 이상진

전화 : 050-6454-4869
메일 : 
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1.개인분쟁조정위원회 (www.1336.or.kr/1336)
2.정보보호마크인증위원회 (www.eprivacy.or.kr/02-580-0533~4)
3.대검찰청 인터넷범죄수사센터 (http://icic.sppo.go.kr/02-3480-3600)
4.경찰청 사이버테러대응센터 (www.ctrc.go.kr/02-392-0330)

Agreement

Article 1 [Purpose

These terms and conditions apply to the text message transmission service (hereinafter referred to as the "Service") provided by airport-ts.co.kr (hereinafter referred to as the "Site") operated by Airport TS Co., Ltd. (hereinafter referred to as the "Company"). The purpose of this is to prescribe the terms and procedures of use, rights, obligations, and other necessary matters between the company and its members.

Article 2 Effect and Change of Terms and Conditions

1. These terms and conditions become effective when the contents are posted on the company site and notified to users.
2. The company may set these terms and conditions to the extent that it does not violate the relevant laws and may change the terms and conditions if necessary.
3. When the company changes the terms and conditions, it is notified on the company website from 7 days before the effective date to the day before the effective date, and it takes effect in the same way as in paragraph 1.
4. If the member does not agree to the changed terms and conditions, he/she may stop using the service and withdraw at any time. Continued use of the service after the effective date of the agreement is deemed to have agreed to the changes in the agreement.

Article 3 Application of Terms and Conditions

1. Matters not stipulated in these Terms and Conditions shall be governed by the relevant laws or, if there are no provisions in the relevant laws, general commercial practices.

Article 4 Definition of Terms

1. The definitions of terms used in these terms and conditions are as follows.
① Member: An individual who uses the service on the site operated by the company after agreeing to these terms and conditions and being given a user ID and user password necessary for using the service.
② User ID: Refers to a combination of letters and numbers consisting of 4 to 12 characters designated by the member for member identification and member service use.
③ User password: A combination of 4 to 12 letters or numbers determined by the member to confirm that the member is a member that matches the user ID and to protect the member's confidentiality.

[Chapter 2 Conclusion of Contract]

Article 5 Application for membership

1. Users apply for membership by faithfully filling out member information according to the registration form set by the company and expressing their intention to agree to the terms and conditions. do.

Article 6 Establishment of contract

1. The service use contract is established upon the user's application for subscription and the company's consent.
2. The company may withhold the approval of service use for the application for use that falls under any of the following subparagraphs.
① If there is no room for the company's facilities
② If the company is technically difficult to implement the service
③ If it is difficult to approve the use due to reasons attributable to the company
3. The company may not accept the application for use that falls under any of the following subparagraphs, and may terminate the contract without prior notice even after acceptance.
① In case of not real name
② If the application is made by stealing someone else's name
③ In the case of applying with false information when applying for use
④ If the user is expected to interfere with the normal provision of the service or interfere with the use of the service by other users
⑤ If you are registered as a person with bad credit in accordance with the Act on the Use and Protection of Credit Information
⑥ If you are registered as a bad Internet service user of the Information and Communication Ethics Committee
⑦ If the requirements for application for use are insufficient or if it is impossible to verify the identity
⑧ In the event that it is difficult to consent to use due to reasons attributable to the customer applying for other use

Article 7 Use and change of user ID, etc.

1. In principle, the user ID designated at the time of membership registration cannot be changed and should not be allowed to be used by a third party.

[Chapter 3 Obligations of Each Party in relation to the Service]

Article 8 Obligations of the company

1. The company shall not engage in acts prohibited by laws and these terms and conditions, and shall do its best to provide continuous and stable services as stipulated in these terms and conditions.
2. The company takes necessary measures to protect and manage members' personal information so that members can safely use the service.
3. If the company recognizes that the opinions or complaints raised by users are justified, they must be dealt with immediately. However, if immediate processing is difficult, the customer must be notified of the reason by e-mail or phone.
4. In principle, the company does not disclose or distribute members' personal information to third parties without their consent. However, exceptions are made in the following cases.
① When there is a request from a national institution in accordance with the provisions of laws such as the Framework Act on Telecommunications
② When there is an investigation purpose for a crime or there is a request from the Information and Communication Ethics Committee
③ When there is a request in accordance with the procedures stipulated in other related laws

Article 9 Member's Obligations

1. Members must comply with all matters stipulated in these terms and conditions, service use guides, and precautions.
2. Members provide and maintain complete information that is true, accurate and consistent with the current facts about the information requested in the registration form.
3. Members have the duty to manage their ID and password, and members are responsible for any consequences arising from the member's negligence in managing them.
4. Members must not let a third party use their ID and password, and when they recognize that their ID and password are stolen or used by a third party, they must immediately notify the company and follow the company's instructions. must follow.
5. When using the service, the member must not do any acts that harm public order or morals, or any of the following acts.
① Illegal use of another user's ID
② Hacking or spreading computer viruses
③ Continuing to transmit similar contents such as advertisement information against the will of others
④ Acts that infringe on the intellectual property rights of others
⑤ Acts for the purpose of criminal activity or to instigate criminal activity
⑥ Acts for the purpose of committing an anti-state crime
⑦ Acts that harm good customs or other social order
⑧ Any act that interferes with or is likely to interfere with the safe operation of the service

 


[Chapter 4 Service Use, Restriction, and Cautions]

Article 10 Use of Services

1. The service can be used immediately after the company confirms the membership registration.
2. In principle, the service usage hours are 24/7 (24 hours a day), except when there is no special obstacle in business or technology of the company.
However, this is not the case for the day or time set by the company, such as regular inspection of the system, and in this case, the company will notify it in advance or afterward.

Article 11 Restriction and Suspension of Service Provision

1. The company may restrict or suspend part or all of the service provision if it falls under any of the following subparagraphs.
① In case of unavoidable circumstances due to maintenance, regular inspection, or construction of service facilities
② In case the telecommunication service is suspended by the key telecommunication service provider stipulated in the Telecommunications Business Act
③ In case of war, disaster, natural disaster, or a national emergency equivalent thereto occurs or is likely to occur
④ In the event that there is a problem in the use of the service due to the failure of the service facility or the congestion of the service use
⑤ In the event of an act that damages the honor or disadvantages of others
⑥ If the service fee is not paid within the specified period
⑦ In the case of intentionally distributing content that violates public order and morals
⑧ In case of continuously transmitting advertising messages against the will of the recipient or without consent

Article 12 Cautions when using the service

1. If the transmission of text messages is concentrated, transmission may be delayed or failed. The member must check the transmission result after sending the message, and the member is responsible for any disadvantages caused by not checking the transmission result.
2. The standard for successful transmission of a text message is that it is normally transmitted to the text message transmission system of each mobile communication service provider.
3. The company is not responsible for any loss caused by messages that are not received while the recipient is outside the service area or the service is unavailable, or messages deleted by the system after the message retransmission time (12 hours) has been exceeded.

Article 13 Copyright of Posts

1. The intellectual property rights of the materials posted or registered by the user on the service page belong to the user. However, the company has the right to publish the service website and can use the user's posts only within the company's service.
2. Users cannot use the posted materials commercially, such as processing and selling information obtained by using the service, and the user is responsible for any problems arising from violating this.
3. The company is not responsible for any damages resulting from inspection, search, and management of the contents of user posts.

Article 14 Refund of Fees, etc.

1. In the event of overpayment or mispayment of fees, the company returns the overpaid or erroneous fees.
2. Limited to the prepayment system, the user may request the return of the prepaid fee before using the service. In this case, the company returns the return request fee to the bank account paid by the user from the time the user requests the return to the end of the following month.
However, a fee can be returned only when the amount requested for return is at least 10,000 won, and a small fee can be deducted when returning the fee.
3. In case of payment by mobile phone or credit card, refund is possible after payment is made, and refund is not possible in case of non-payment.
4. After examining the reason for the refund application, the company will refund the number of shipments equivalent to the usage fee to the member's account according to the reason for the refund application, or refund the amount calculated in accordance with the terms and conditions to the customer's account. We can give you a refund in this way.
5. When a customer applies for a refund, the fee after deducting the penalty (20% of the total usage fee), PG fee, and remittance fee stipulated in the [Internet use-related consumer damage compensation] announced by the Ministry of Finance and Economy from the balance of the number of shipments remaining after purchase We will refund the balance

[Chapter 5 Damages and Indemnification]

Article 15 Compensation for damages

1. If a member cannot use the service for reasons attributable to the company, the company compensates the member for damage.
2. Methods and procedures for compensation for damages are in accordance with relevant laws and regulations.
3. In the event that a member violates the terms and conditions or violates relevant laws and regulations, the member is responsible for compensating the company or the third party for damage caused to a third party or the company.

Article 16 Indemnification

1. The company is exempted from liability for damages if the damage is caused by a natural disaster or force majeure equivalent, or due to the intention or negligence of the customer.
2. The company may post or

We are not responsible for the content of the transmitted data.
3. The company is exempt from liability if it fails to provide the service to users due to reasons attributable to the company for the service provided free of charge.

Article 17 (Dispute Mediation)

1. If there is a dispute regarding personal information, the company and the user may request the handling of the dispute to the Personal Information Dispute Mediation Committee within the Korea Information Protection Center for prompt and effective dispute resolution.
2. If a lawsuit is filed against a dispute arising from the use of the service, such as charges, the court where the company's headquarters is located shall be the competent court.

Privacy Policy

We value your personal information and comply with the Act on Promotion of Information and Communications Network Utilization and Information Protection.

Through the personal information processing policy, the company informs you about the purpose and method of using the personal information you provide and what measures are being taken to protect your personal information.

If the company revises the privacy policy, it will be notified through the website notice (or individual notice).

ο This policy is effective from October 31, 2007.

■ Items of personal information to be collected

The company collects the following personal information for membership registration, consultation, service application, etc.

ο Collected items: name, login ID, password, home phone number, mobile phone number, email, access log, cookie
ο Personal information collection method: website (membership registration, customer bulletin board)


■ Purpose of collection and use of personal information

The company uses the collected personal information for the following purposes.

ο Implementation of contract for service provision and settlement of fees for service provision
Provision of content, purchase and payment of charges, delivery of goods or billing, etc.
ο Member Management
Identity verification according to membership service use, personal identification, prevention of illegal use by bad members and prevention of unauthorized use, confirmation of intent to join, age verification, complaint handling, complaint handling, etc., delivery of notices
ο Used for marketing and advertising
Development and specialization of new services (products), delivery of advertising information such as events, provision of services and advertisements according to demographic characteristics, identification of access frequency, or statistics on member service use


■ Period of retention and use of personal information

After the purpose of collecting and using personal information is achieved, the company destroys the information without delay without exception.


■ Procedure and method of destruction of personal information

In principle, after the purpose of collecting and using personal information is achieved, the company destroys the information without delay. The destruction procedure and method are as follows.

ο Destruction procedure

The information entered by the member for membership registration, etc. is transferred to a separate DB after the purpose is achieved (a separate filing cabinet in the case of paper) and is scheduled according to internal policies and information protection reasons according to other relevant laws (refer to retention and use period) It is destroyed after being stored for a period of time.

Personal information transferred to a separate DB will not be used for any other purpose other than being retained unless it is required by law.

ο Destruction method

- Personal information stored in electronic file format will be deleted using a technical method that cannot reproduce the record.


■ Provision of personal information

In principle, the company does not provide users' personal information to external parties. However, exceptions are made in the following cases.

- When users agree in advance

- In accordance with the provisions of laws and regulations, or when there is a request from the investigation agency in accordance with the procedures and methods stipulated in the laws for the purpose of investigation


■ Consignment of collected personal information

The company does not entrust customer information to external companies without the customer's consent. If such a need arises in the future, we will notify the customer of the entrusted person and the details of the entrusted work, and obtain prior consent if necessary.


■ Rights of users and their legal representatives and how to exercise them

Users and their legal representatives can inquire or modify the registered personal information of themselves or children under the age of 14 at any time, and may request cancellation of membership. To view or modify personal information of users or children under the age of 14, click 'Change Personal Information' (or 'Modify Member Information', etc.) After the pass, you can directly view, correct, or withdraw. Or, if you contact the person in charge of personal information management in writing, by phone or e-mail, we will take action without delay. If you request correction of errors in personal information, the personal information will not be used or provided until the correction is completed. In addition, if incorrect personal information has already been provided to a third party, we will notify the third party of the result of the correction without delay so that the correction can be made. oo handles personal information that has been canceled or deleted at the request of users or their legal representatives as specified in “Period of Retention and Use of Personal Information Collected by oo” and cannot be viewed or used for any other purpose.


■ Matters concerning the installation, operation and rejection of the automatic personal information collection device

The company operates 'cookies' that store and find your information from time to time. Cookies are very small text files sent to your browser by the server used to operate oo's website and are stored on your computer's hard disk. The company uses cookies for the following purposes:

▶ Purpose of use, such as cookies

- Provide targeted marketing and personalized services by analyzing the access frequency and visit time of members and non-members, identifying users' tastes and interests and tracking traces, and identifying the degree of participation in various events and the number of visits

You have the option to install cookies. Therefore, you can accept all cookies by setting options in your web browser, check each time a cookie is saved, or refuse to save all cookies.

▶ How to reject cookie settings

Example: As a method of refusing to set cookies, you can accept all cookies by selecting the option of your web browser, check each time you save a cookie, or refuse to save all cookies.

Example of setting method (in case of Internet Explorer)

: Tools at the top of the web browser > Internet Options > Privacy

However, if you refuse to install cookies, there may be difficulties in providing services.


■ Civil service related to personal information

In order to protect customers' personal information and handle complaints related to personal information, the company has designated the relevant department and personal information manager as follows.

ο Personal information manager
Name: Lee Sang-jin

Phone: 050-6454-4869
Mail: speedpia@naver.com

ο Personal information manager

Name: Lee Sang-jin

Phone: 050-6454-4869
Mail: speedpia@naver.com


You can report any complaints related to personal information protection that occur while using the company's services to the person in charge of personal information management or the department in charge. The company will promptly and sufficiently respond to users' reports.

If you need to report or consult on other personal information infringement, please contact the following organizations.

1. Individual Dispute Mediation Committee (www.1336.or.kr/1336)
2. Information Protection Mark Certification Committee (www.eprivacy.or.kr/02-580-0533~4)
3. Supreme Prosecutors' Office Internet Crime Investigation Center (http://icic.sppo.go.kr/02-3480-3600)
4. National Police Agency Cyber ​​Terror Response Center (www.ctrc.go.kr/02-392-0330)